Gyakran Ismételt Kérdések


1. Általános


1.1 Mit csinál ez a weboldal?

www.iban.com online platformot kínál a fizetési adatok és különösen a nemzetközi bankszámlák hitelesítéséhez.
Szolgáltatásaink néhány f?bb funkciói:

- IBAN HITELESSÉG ellen?rzése ( számjegy ellen?rz? algoritmusok használatával )
- IBAN banki információk azonosítása
- BIC-kódok azonosítása IBAN-ról
- Hazai banki kódok és számlaszámok hitelességének ellen?rzése
- IBAN kalkulálása belföldi számlaszámról és a bankszámláról

1.2 Kinek származhat el?nye ebb?l a szolgáltatásból?

Minden hazai, illetve nemzetközi banki fizetést feldolgozó vállalkozásnak hasznosak a szolgáltatásaink.
A kifizetések feldolgozása el?tti fizetési adatok, például az IBAN hitelesítésével a vállalkozások id?t és extra adókat takaríthatnak meg a meghíusult banki tranzakciók elkerülésével.

1.3 Ingyenes ez a szolgáltatás?

Honlapunkon ingyenes demo IBAN hitelesít? és kalkulációs oldal található.
Az ingyenes demó azonban korlátozott, hogy megvédje szolgáltatásainkat a visszaélésszer? használattól.
Miután túllépte az ingyenes lekérdezéseket, korlátlan tervet vásárolhat licencoldalunkon

1.4 Miért nem m?ködik az IBAN érvényesítés az országomban?

Nem minden ország integrálta az IBAN rendszert, az Ön országa valószín?leg nem támogathatja azt.
Azonban kérlek tudasd velünk, hogy kivizsgálhassuk a dolgot és több információval szolgálhassunk.
Megtalálod a támogató országok listáját az IBAN Struktúra oldalon

1.5 Mennyire megbízható?

Az számjegy ellen?rz? algoritmus rendkívül pontos módja a gépelési hibák észlelésének és az IBAN integritásának ellen?rzésére.
További hitelesítési szintek, például bankkód-adatbázis-keresés, struktúra és formázás ellen?rzése révén minimálisra csökkentjük a hiba esélyét.
Bankkód adatbázisunkat több hivatalos forrásból (központi bankok, pénzügyi intézmények, szabályozó testületek stb.) állítottuk össze, és rendszeresen frissíjük.

2. Technikai


2.1 Van lehet?ség API-ra?

Igen, minden szolgáltatásunkhoz API hozzáférést biztosítunk.
A dokumentációt a fejleszt?k részben találod.

2.2 Van tömeges érvényesítési funkció?

Igen, tagjaink számára tömeges IBAN érvényesítésre is biztosítunk felületet.
A rendszer kap egy listát az IBAN-okról, és az eredményeket CSV-ben adja vissza az oldalon vagy letölthet? CSV/Excel formátumban.

2.3 Az API REST vagy SOAP alapú?

Az IBAN érvényesítési szolgáltatáshoz SOAP és REST API végpontokat is kínálunk.
Kérünk, olvasd el a fejleszt?k részt, hogy többet tudj meg az API-ról.

2.4 Hány lekérdezés futhat másodpercenként?

Rendszerünk tesztelésekor kiderült, hogy legfeljebb 10 lekérdezés fut le másodpercenként stresszmentesen.
Nagyobb tranzakciók esetében (több ezer érvényesítés) javasoljuk az IBAN tömeges hitelesít? használatát az ügyfélkörzetében.
Úgy tervezték, hogy egyetlen tranzakciót hajtson végre, hatalmas számokkal és a lehet? legkevesebb forrással.

2.5 Elérhetjük az IBAN BIC / SWIFT kódot a szolgáltatásukkal?

Igen, adatbázisunk tartalmazza a legtöbb támogatott ország és bankjaik BIC kódjait.
Az API és a kézi keresés ezt az információs békét biztosítja, ha rendelkezésre áll.


2.6 Vásárlás el?tt tesztelhetem a szolgáltatást?

Igen, a Regisztrációs oldalon kérhetsz ingyenes próbafiókot.
A próbafiókban 100 ingyenes lekérdezés áll rendelkezésre az API és a kézi interfészek teszteléséhez.
A próbafiók egy hónap után lejár.


3. Engedélyezés


3.1 Hogyan vásárolhatok hozzáférést a szolgáltatásokhoz?

Kiválaszthatod a megfelel? tervet és szolgáltatást a rendelés oldalról.

3.2 Hogy lehet fizetni?

Fizetési szolgáltatónk (Avangate) számos fizetési módot támogat. Fizethet hitelkártyával, banki átutalással, PayPal-szal és sok mással.

3.3 Van valaki, akivel beszélhetnék, hogy több információt kaphassak szolgáltatásokról?

Igen, értékesítési csapatunk hétf?t?l péntekig 9: 00-17: 00 óra között érhet? el.(CET id?zóna)

3.4 A tagsági tervek lejárnak?

Igen, minden tervünkhöz egy éves tagság van.
Szolgáltatásai pontosan 12 hónappal a megvásárlás után járnak le.

3.5 Elvesztem a nem használt lekérdezéseimet a szolgáltatás lejárta után?

Igen, a lekérdezések a vásárlás után 12 hónapig állnak rendelkezésre. A fiókod összes lekérdezése érvénytelenné válik a lejárati id? után.

4. Fióktámogatás


4.1 Hogyan tudok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?

Támogatást igényelhet a Kliens Részlegr?l.

4.2 Milyen gyorsan kapok választ a bejelentésemre?

Ügyfélszolgálatunk hétf?t?l péntekig 9:00-17:00 óra között érhet? el. (CET id?zóna)
Munkaid?n belül általában egy órán belül válaszolunk.

A munkaid?n kívül a válasz késhet.

4.3 Frissíthetem a profilom adatait?

Igen, a Kliens Részlegen -> Profilom alatt tudod módosítani az adataidat.

4.4 Megváltoztathatom a jelszavam?

Igen, könnyen megváltoztathatod a jelszavad a Kliens Részlegen -> Profilom alatt.

4.5 Megváltoztathatom a felhasználónevem?

Nem, a felhasználónevét nem lehet megváltoztatni.